محل لوگو

صفر تا صد موفقیت


صفر تا صد موفقیت

هشت فایل صوتی از زبان افراد موفق

بیل گیتس میگوید «اگر ثروتمند به دنیا نیامده اید، این تقصیر شما نیست؛ اما اگر ثروتمند از دنیا نروید، این کاملا تقصیر شماست…» خب، آقای گیتس جمله بسیار زیبایی بود اما چطور ثروتمند شویم؟

 

این سوالی است که ذهن خیلی از مردم دنیا را به خود مشغول کرده بود. افراد زیادی به دنبال پاسخ آن بودند، بعضی ها پیدا کردن و ثروتمند شدند، بعضی دیگر پیدا کردند، ثروتمند شدند و آنرا منتشر کردند تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

این ایده ها در کتاب ها منتشر شد…
بله، در کتاب هایی که در کتابفروشی ها هست و هر روز برای رفتن به سر کار برای حقوق ناچیز سر ماه از کنار آنها میگذریم، میتوانند برای ما ثروت فراوانی بسازند.

خب، شاید وقت خواندن آنها را نداشته باشید… حق با شماست !
امروزه هیچکس وقت زیادی برای مطالعه کتاب ندارد، برای همین ما بهترین کتاب های دنیای موفقیت مالی را انتخاب کردیم، بهترین ایده های بزرگترین مغزهای اقتصادی دنیا را انتخاب کردیم، ساده سازی کردیم و در کمتر از 15 دقیقه به صورت خلاصه تبدیل به فایل صوتی کردیم.

شما در این دوره جدید میتوانید با توصیه های بزرگان دنیای موفقیت مالی، به ثروت زیادی دست پیدا کنید… اگر فقط به ایده هایی که میگویند اجرا کنید.

 


مبلغ واقعی 81,412 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 69,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 491

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما